Chì puzza in PU Leather (vegan leather).

PU Leather (Vegan Leather) fatta cù PVC o PU hà un odore stranu.Hè scrittu cum'è un odore di pisci, è pò esse difficiuli di sguassà senza arruvinà i materiali.U PVC pò ancu gasà a tossina chì emana stu odore.Spessu, assai sacchetti di donna sò oghji fatti di PU Leather (Vegan Leather).

Cum'è a PU Leather (Vegan Leather) cum'è?
Veni in parechje forme è qualità.Certi formi sò più di pelle cum'è altri.In generale, ùn ci hè micca tanta differenza in a pelle vera.A PU Leather (Vegan Leather) hè sintetica, per quessa ùn forma micca un effettu di patina quandu invechja, è hè menu respirabile.Per i sacchetti di l'omi durable, ùn hè micca una bona idea di acquistà un articulu di PU Leather (Vegan Leather) per una usura estesa.

PU Leather (Vegan Leather) = Prutegge l'ambiente?
U mutivu principale chì a ghjente decide di andà per PU Leather (Vegan Leather) hè perchè ùn volenu micca dannà l'animali.U prublema hè, PU Leather (Vegan Leather) implica chì cumprate un pruduttu ecologicu - ma questu ùn hè micca sempre u casu.

A pelle PU (Pelle vegana) hè megliu per l'ambiente?
PU Leather (Vegan Leather) ùn hè mai fatta da pelli d'animali, chì hè una grande vittoria per l'attivisti.Ma u fattu hè, a fabricazione di pelle sintetica cù plastica ùn hè micca benefica per l'ambiente.A fabricazione, è l'eliminazione di sintetici basati in PVC creanu diossine - chì ponu causà cancer, u sinteticu utilizatu in PU Leather (Vegan Leather) ùn si biodegrada micca cumplettamente, è ponu liberà sustanzi chimichi tossichi in l'ambiente chì dannu l'animali è e persone.

A pelle PU (Pelle vegana) hè megliu cà a vera pelle?
A qualità è a durabilità hè critica quandu si vede a pelle.A pelle PU (Pelle Vegana) hè più fina di a pelle vera.Hè ancu più pesu ligeru, è chì facilita u travagliu.PU Leather (Vegan Leather) hè ancu assai menu durable cà u vera pelle.A vera pelle di qualità pò durà decennii.
Questa hè una decisione impurtante quandu decide di cumprà prudutti di PU Leather (Vegan Leather).Ci hè un impattu ambientale quandu rimpiazzate un pruduttu di coghju falsu parechje volte, versus a compra di 1 volta di un articulu di pelle vera.
I pelli sintetici portanu senza attrazione.A pelle sintetica, in particulare in PVC, ùn hè micca traspirante.Allora per l'articuli di vestiti, cum'è giacche, PU Leather (Vegan Leather) pò esse incòmode.


Tempu di Postu: Nov-04-2022