Una carta verde scaduta pò arruvinà e vostre vacanze. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè

Viaghjà cù una carta verde scaduta hè sempre una mala idea, è Sheila Bergara hà appena amparatu questu u modu duru.
Nanzu, i piani di Bergara è di u so maritu per e vacanze in i tròpichi sò ghjunti à una fine brusca à u bancu di check-in di United Airlines.Quì, un rappresentante di a compagnia aerea hà infurmatu à Bergara chì ùn pudia micca entra in Messico da i Stati Uniti cù una carta verde scaduta.In u risultatu, United Airlines hà rifiutatu à a coppia di imbarcà un volu per Cancun.
U maritu di Sheila, Paul, hà dettu chì a compagnia aerea hà fattu un sbagliu di ricusà l'imbarcu di a coppia è hà arruvinatu i so piani di vacanze.Hà insistitu chì u rinnuvamentu di a carta verde di a so moglia li permetterà di viaghjà à l'esteru.Ma United ùn hè micca d'accordu è hà cunsideratu a materia chjusa.
Paul vole chì United riapre a so denuncia è ammette chì hà fattu un sbagliu chì li costò $ 3,000 per risolve.
Credu chì u fattu chì a coppia hà vulatu in Messico u ghjornu dopu nantu à Spirit Airlines illustra u so casu.Ma hè?
A primavera scorsa, Paul è a so moglia accettanu inviti à un matrimoniu di lugliu in Messico.Tuttavia, Sheila, un residente permanente permanente di i Stati Uniti, hà avutu un prublema: a so carta verde era appena scaduta.
Malgradu u fattu chì hà dumandatu un novu permessu di residenza à u tempu, u prucessu di appruvazioni hà pigliatu finu à 12-18 mesi.Sapia chì a nova carta verde era improbabile di ghjunghje à tempu per u viaghju.
U viaghjatore veteranu Paul hà fattu un pocu di ricerca leghjendu una guida nantu à u situ web di u cunsulatu mexicanu.Basatu nantu à sta infurmazione, hà determinatu chì a carta verde scaduta di Sheila ùn l'impedirà micca di andà in Cancun.
"Mentre aspittavamu a nova carta verde di a mo moglia, hà ricevutu una forma I-797.Stu documentu hà allargatu a carta verde condicionale per altri dui anni ", mi spiegò Paul."Allora ùn ci aspettavamu micca prublemi cù u Messicu".
Confidenti chì tuttu era in ordine, a coppia hà utilizatu Expedia per riservà un volu senza scalu da Chicago à Cancun è aspettava un viaghju in Messico.Ùn anu più cunsideratu carte verdi scadute.
Finu à u ghjornu chì sò pronti per andà in un viaghju à i tropichi.Da tandu, viaghjà à l'esteru cù una carta verde scaduta hè chjaramente micca una bona idea.
A coppia hà pensatu à beie rum di coccu nantu à una spiaggia di i Caraibi prima di pranzu, ghjunghjendu à l'aeroportu prima di a matina.Andendu à u bancu di a United Airlines, trasmettenu tutti i ducumenti è aspittàvanu cù pacienza a carta d'imbarcu.Ùn s'aspittavanu nisun prublemu, parlavanu mentre l'agente cumuna scriveva nantu à u teclatu.
Quandu a carta d'imbarcu ùn hè micca stata emessa dopu à qualchì tempu, a coppia hà cuminciatu à dumandassi quale era u mutivu di u ritardu.
L'agente surly hà guardatu da u screnu di l'urdinatore per dà a cattiva nutizia: Sheila ùn pudia micca viaghjà in Messico cù una carta verde scaduta.U so passaportu filippinu validu l'impedisce ancu di passà per e prucedure d'immigrazione in Cancun.L'agenti di United Airlines li dissenu chì avia bisognu di una visa messicana per imbarcà in u volu.
Paul hà pruvatu à ragiunà cù u rappresentante, spieghendu chì u Form I-797 conserva u putere di una carta verde.
"M'hà dettu di no.Allora l'agente ci hà mostratu un documentu internu chì dicia chì United era statu amminatu per avè purtatu i titulari di l'I-797 in Messico ", m'hà dettu Paul."Ci hà dettu chì questu ùn hè micca a pulitica di a compagnia aerea, ma a pulitica di u guvernu messicanu".
Paulu hà dettu ch'ellu era sicuru chì l'agente s'era sbagliatu, ma hà capitu chì ùn ci era micca puntu di discutiri più.Quandu u rappresentante suggerisce chì Paul è Sheila annullà u so volu per pudè guadagnà creditu United per i futuri voli, hè d'accordu.
"Pensu chì travaglià annantu à questu dopu cù United", m'hà dettu Paul."Prima, aghju bisognu di scopre cumu ci porta in Messico per u matrimoniu".
Paul hè prestu infurmatu chì United Airlines avia annullatu a so prenotazione è li offre un creditu di volu futuru di $ 1,147 per u volu mancatu à Cancun.Ma a coppia hà riservatu u viaghju cù Expedia, chì hà strutturatu u viaghju cum'è dui biglietti di sola andata senza relazione trà l'altri.Dunque, i biglietti di ritornu di Frontier ùn sò micca rimborsabili.A compagnia aerea hà caricatu à a coppia una tassa di cancellazione di $ 458 è hà furnitu $ 1,146 cum'è creditu per i futuri voli.Expedia hà ancu addebitatu à a coppia una tassa di annullamentu di $ 99.
Paul hà poi turnatu a so attenzione à Spirit Airlines, chì spera ùn causarà micca tanti prublemi cum'è United.
"Aghju riservatu u volu di Spirit per u ghjornu dopu per ùn mancassi micca tuttu u viaghju.I biglietti di l'ultima minuta costanu più di $ 2,000 ", disse Paul."Hè un modu caru per risolve i sbagli di United, ma ùn aghju micca scelta".
U ghjornu dopu, u coppiu s'avvicinò à u cuntrariu di Spirit Airlines cù i stessi documenti di u ghjornu prima.Paul hè cunvinta chì Sheila hà ciò chì hè necessariu per fà un viaghju successu in Messico.
Sta volta hè completamente diversu.Anu trasmissu i ducumenti à u staffu di Spirit Airlines, è a coppia hà ricevutu i so carte d'imbarcu senza ritardu.
Ore dopu, l'ufficiali di l'immigrazione messicana anu stampatu u passaportu di Sheila, è prestu a coppia si godeva infine cocktail à u mare.Quandu i Bergaras ghjunghjenu infine à u Messicu, u so viaghju hè statu senza incidente è piacevule (chì, sicondu Paul, i ghjustificava).
Quandu u coppiu tornò da e vacanze, Paul era decisu à assicurà chì un fiasco simili ùn hè micca accadutu à qualsiasi altru titulare di carta verde.
After submitting his complaint to United Airlines and not receiving confirmation that she made a mistake, Paul sent his story to tip@thepointsguy.com and asked for help. In no time, his disturbing story arrived in my inbox.
Quandu aghju lettu u racontu di Paul di ciò chì hè accadutu à a coppia, mi sentu terribili per ciò chì avianu passatu.
Tuttavia, suspettu ancu chì United ùn hà fattu nunda di male ricusendu à permette à Sheila di viaghjà in Messico cù una carta verde scaduta.
In l'anni, aghju trattatu millaie di reclami di i cunsumatori.Un grande percentuale di questi casi implicanu viaghjatori chì sò cunfusi da i bisogni di transitu è ​​di ingressu in destinazioni d'oltremare.Questu ùn hè mai statu più veru durante una pandemia.In fattu, e vacanze di i viaghjatori internaziunali altamente qualificati è sperimentati sò stati sbulicati da e restrizioni di viaghju caòtiche, chì cambianu rapidamente causate da u coronavirus.
Tuttavia, a pandemia ùn hè micca a causa di a situazione di Paul è Sheila.U fallimentu di e vacanze hè stata causata da un malintesi di e regule cumplesse di viaghju per i residenti permanenti di i Stati Uniti.
Aghju esaminatu l'infurmazione attuale furnita da u cunsulatu messicanu è verificatu duie volte ciò chì crede chì era u casu.
Una mala nutizia per Paul: u Messicu ùn accetta micca u Form I-797 cum'è un documentu di viaghju validu.Sheila viaghjava cù una carta verde invalida è un passaportu filippinu senza visa.
United Airlines hà fattu a bona cosa, ricusendu u so imbarcu in un volu per u Messicu.
I titulari di a carta verde ùn deve micca cunfidendu un documentu I-797 per pruvà a residenza di i Stati Uniti in un paese straneru.Questa forma hè aduprata da i funzionari di l'immigrazione di i Stati Uniti è permette à i titulari di a carta verde di vultà in casa.Ma nimu altru guvernu hè obligatu à accettà l'estensione I-797 cum'è prova di residenza in i Stati Uniti - probabilmente ùn anu micca.
In fattu, u cunsulatu messicanu hà dichjaratu chjaramente chì nantu à u Form I-797 cù una carta verde scaduta, l'ingressu in u paese hè pruibitu, è u passaportu è a carta verde di un residente permanente deve esse micca scadutu:
Aghju spartutu sta infurmazione cù Paul, indicà chì, se United Airlines permette à Sheila di imbarcà in l'aviò è li hè denegata l'entrata, risicheghjanu d'esse amminate.Hà verificatu l'annunziu di u cunsulatu, ma m'hà ricurdatu chì nè Spirit Airlines avia trovu un prublema cù i documenti di Sheila nè i funzionari di l'immigrazione in Cancun.
I funzionari di l'immigrazione anu una certa flessibilità per decide di permette à i visitatori di entre in u paese.Sheila puderia esse facilmente denegata, arrestata è vultata in i Stati Uniti nantu à u prossimu volu dispunibule.(Aghju signalatu parechji casi di viaghjatori cù documenti di viaghju insufficenti chì sò stati detenuti è dopu vultonu rapidamente à u so puntu di partenza. Era una sperienza assai frustrante.)
Prestu aghju avutu a risposta finale chì Paul cercava, è vulia sparte cù l'altri per ùn finisce micca in a stessa situazione.
U Cunsulatu di Cancun cunfirma: "In generale, i residenti di i Stati Uniti chì viaghjanu in u paese di u Messicu devenu avè un passaportu validu (paese d'origine) è una carta verde LPR valida cù una visa di i Stati Uniti".
Sheila puderia avè dumandatu una visa mexicana, chì generalmente dura da 10 à 14 ghjorni per esse appruvata, è prubabilmente saria ghjunta senza incidente.Ma una carta verde I-797 scaduta ùn hè micca obligatoria per United Airlines.
Per a so propria tranquillità, suggerisce chì Paul aduprate un passaportu persunalizatu gratuitu, una visa è un cuntrollu medico IATA è vede ciò chì dice chì Sheila puderia viaghjà in Messico senza visa.
A versione prufessiunale di sta strumentu (Timatic) hè aduprata da parechje compagnie aeree à u check-in per assicurà chì i so passageri anu i ducumenti chì anu bisognu à imbarcà in l'aviò.Tuttavia, i viaghjatori ponu è deve aduprà a versione libera assai prima di andà in l'aeroportu per assicurà chì ùn mancanu micca documenti di viaghju impurtanti.
Quandu Paul hà aghjustatu tutti i dati persunali di Sheila, Timatic hà ricevutu a risposta chì hà aiutatu a coppia uni pochi di mesi prima è li hà salvatu quasi $ 3,000: Sheila avia bisognu di una visa per viaghjà in Messico.
Per furtuna per ella, l'ufficiale di l'immigrazione in Cancun hà permessu di entre senza prublemi.Cumu aghju amparatu da i numerosi casi chì aghju cupertu, esse denegatu l'imbarcu in un volu à a vostra destinazione hè frustrante.In ogni casu, hè assai peghju per esse arrestatu per a notte è deportatu in a vostra patria senza compensazione è senza permessu.
À a fine, Paul era cuntentu di u missaghju chjaru chì a coppia hà ricevutu chì Sheila riceverebbe probabilmente una carta verde scaduta in un futuru vicinu.Cum'è cù tutti i prucessi di u guvernu durante una pandemia, i candidati chì aspettanu d'aghjurnà i so documenti duveranu sperimentà ritardi.
Ma avà hè chjaru à a coppia chì, se decidenu di viaghjà di novu à l'esteru mentre aspettanu, Sheila certamente ùn s'appoghjarà micca à u Form I-797 cum'è u so documentu di viaghju.
Avè una carta verde scaduta sempre rende difficiule di navigà in u mondu.I viaghjatori chì provanu à imbarcà in un volu internaziunale cù una carta verde scaduta pò avè difficultà durante a partenza è l'arrivu.
Una carta verde valida hè quella chì ùn hè micca scaduta.I titulari di carta verde scaduti ùn perde micca automaticamente u status di residenza permanente, ma pruvà à viaghjà à l'esteru mentre in u statu hè assai periculoso.
Una carta verde scaduta ùn hè micca solu un documentu validu per l'ingressu in a maiò parte di i paesi stranieri, ma ancu per rientra in i Stati Uniti.I titulari di e carte verdi anu da tene questu in mente, postu chì e so carte sò per scade.
Se a carta di u titulare di a carta scade mentre sò à l'esteru, ponu avè difficultà à imbarcà in un aviò, à entre o à u paese.Hè megliu dumandà a rinnuvamentu prima di a data di scadenza.I residenti permanenti ponu inizià u prucessu di rinnuvamentu finu à sei mesi prima di a data di scadenza di a carta.(Nota: I residenti permanenti cundiziunali anu 90 ghjorni prima di a so carta verde scade per inizià u prucessu).


Tempu di post: 09-09-2023